שאלות נפוצות

במידה ולא מצאתם תשובה לשאלתכם תמיד פה למענה

תחום המדיה הינו רחב כל כך ומעמיק, האפשרויות מרובות והידע מתחלק לכל כך הרבה רבדים. אנסה פה לתת כמה תשובות על קצה המזלג.

יש לקוחות שמחפשים אותך או את שירותיך וכמובן מידע מורחב ואמין עליך. ויש לקוחות שלא יודעים את מי מחפשים, הם מחפשים בעל מקצוע, זו הדרך שבה יכירו גם אותך.
אתר אינטרנט משקף בדיוק מה שאת.ה עושה/מוכר. האתר מסנן ומדייק לקוחות רלוונטים וזו ערוץ תקשורת בסיסי ונחוץ עם הלקוחות …
האתר שלך תמיד חשוף, גם מעבר לשעות הפעילות העסק. המטרה: יותר ויותר גולשים יהפכו ללקוחות פונים או משלמים באופן אוטומטי.
מעבר לכך, אתר משמש משפך שיווקי אליו מפנים מכל הערוצים השיווקים.

אתר שמגיע למקומות הראשונים בקידום אורגני אמין יותר לגולשים מאשר אתר שמופיע ראשון במודעות הקידום הממומן,

הקידום האורגני תפקידו להשאיר את האתר במקום טוב בגוגל לטווח ארוך וחשיבה אסטרטגית. אז גם אם תחליטו להשקיע בקידום ממומן במקביל עדיין מומלץ להתחיל להשקיע גם בקידום אורגני ועדיף מוקדם כאפשר דבר נוסף, אחד הפרמטרים לדירוג האתר בגוגל הוא תוכן איכותי ורלוונטי, כך הרווחתם את המיקום בגוגל ואתר איכותי יחדיו.

השיווק ברשתות החברתיות הוא פשוט ויעיל, בעזרת המדיה החברתית ניתן למעשה להגיע לכולם ובאופן רציף, מה שמכונה טירגוט. יש את האפשרות לחבר בין השירות לקהל הרלוונטי. 

תראו את הקידום האורגני כהשקעה לטווח ארוך. הוא צומח בצורה איטית יותר אך מפלס את דרכו מעלה מעלה, מטפטף פניות, שומר על נוכחות ונראות ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית. קידום ממומן נותן לנו את המענה המיידי, הכנסת כמות פניות באופן מיידי. מתאים במיוחד לשיווק יעודי, כגון: מבצע, מוצר חדש, הגדלת נפח החשיפות וכדומה. 

הגאנט הוא תכנון מראש עבור תקופה מוגדרת. הגאנט נבנה בהתאם לאסטרטגייה שיווקית שהקמנו לעצמנו. בעזרת תכנון נכון, יש דיוק בחשיבה השיווקית לטווח ארוך וממזער כמה שיותר את ההפתעות שיגיעו. הגאנט מתייחס וכולל אירועים פנימיים בעסק, מבצעים להדגיש, מתייחס ותואם לעונות, חגים ומועדים. הכי חשוב תכנון נכון מפנה את בעל העסק לעבוד בראש שקט ואינו מבזבז שעות במחשבה של על מה יכתוב היום ומחר.

שיווק נכון ברשתות החברתיות הוא השקעה לטווח ארוך!
המטרות שלו רבות ומגוונות: חשיפה, נוכחות, מודעות ומכירה.
אינו מביא את תוצאותיו מיידית ולוקח לו זמן לחלחל.
למי מיועד? לכל עסק! בהקמה/בצמיחה/ פעיל
בעידן הדיגיטלי, אי אפשר בלעדיו! ונכון להתחיל מוקדם כאפשר ומצריך התמדה ופרסום קבוע.